28 Lip
Dopasuj system Plus Workflow do swoich potrzeb

Dopasuj system Plus Workflow do swoich potrzeb

System Plus Workflow można w pełni dostosować pod potrzeby użytkownika. Dzięki dodatkowym modułom i wtyczkom możliwa jest konfiguracja platformy, aby prezentowała dashboardy oraz zadania z jakich korzysta pracownik. Dopasowanie systemu pod wykonywane obowiązki to znaczne ułatwienie dla użytkownika. Takie możliwości zapewniają między innymi Plus DataViewer, Plus Tree czy Plus Favorites.

Plus DataViewer rozszerza możliwości systemu Plus Workflow. Dzięki niemu można utworzyć nowe zakładki w menu głównym. W ich obrębie użytkownik tworzy w pełni konfigurowalne Widoki wyświetlające dowolne dane w konfigurowalnych podzakładakach. One prezentują informacje w przejrzystych kolumnach. Przyśpiesza to poszukiwanie informacji lub dokumentów. Użytkownik nie będzie już musiał korzystać z wyszukiwarki w Widokach, ponieważ do tego celu posiada dedykowaną podzakładkę.

Nasi klienci posiadają wiele procesów i zadań w elektronicznym obiegu dokumentów. W ciągu pracy na platformie Plus Workflow ich liczba jeszcze wzrasta.  Aby wykonywanie obowiązków było sprawne należy dodawane zadania odpowiednio uporządkować. Do tego służy moduł Plus Tree. Za jego pomocą użytkownik pogrupuje procesy, zadania czy pliki, co w konsekwencji tworzy pewną ustaloną i przejrzystą hierarchię w formie drzewa z danymi. Znacznie skraca to czas na wyszukiwanie konkretnych danych przez użytkownika oraz porządkuje całe repozytorium.

Tree 1

Rysunek 1. Widok Plus Tree w systemie Plus Workflow

Użytkownicy systemu często wykorzystują pewne funkcjonalności częściej niż inne. Wtedy okazuje się przydatne rozwiązanie, które oferuje wtyczka Plus Favourites. Umożliwia zapisywanie i wielokrotne wykorzystywanie szablonów danych w formularzu. W przypadku, gdy pracownik często korzysta z tego samego opisu, taka funkcjonalność znacznie skróci czas jego pracy. Przykłady danych, które mogą zostać zapisane i wielokrotnie wykorzystywane przez użytkowników, to między innymi:

  • klucz podziałowy faktury – procentowy lub ilościowy,
  • zapisy wykorzystywane do generowania umów,
  • pozycje zapotrzebowań, itp.

Dzięki wtyczce użytkownik może zapisywać dane w polach nagłówków dokumentu oraz tabel dynamicznych. Każdy kto korzysta z systemu jest uprawniony do definiowania szablonu domyślnego. Dodatkowo taki szablon ma możliwość udostępnić innym pracownikom. Jak widać wtyczka Plus Favourites posiada wiele użytecznych zastosowań.

Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej o naszych rozwiązaniach albo sprawdzić jak są wykorzystywane w systemie Plus Workflow, skontaktuj się z nami . Nasi opiekunowie handlowi, bezpiecznie przez zdalne prezentacje przedstawią możliwości naszego systemu. Zapraszamy.