25 Maj
Zarządzanie wyposażeniem oraz środkami trwałymi w Plus Workflow

Zarządzanie wyposażeniem oraz środkami trwałymi w Plus Workflow

Zapraszamy wszystkich serdecznie na webinarium, które odbędzie się w najbliższy piątek  o godzinie 10:00. Podczas spotkania pokażemy, jak przy wykorzystaniu systemu Plus Workflow efektywnie zarządzać całościowym wyposażeniem firmy i środkami trwałymi.

Dlaczego warto wziąć udział w wydarzeniu?

Wszyscy, niezależnie od profilu prowadzonej działalności, cenią sobie sprawną pracę. Jednakże w każdej firmie może dojść do awarii czy uszkodzenia środka trwałego np. drukarki lub komputera. W takim wypadku kluczowe jest błyskawiczne działanie i zgłoszenie pojawiających się problemów odpowiednim osobom.

Proces ewidencji i zarządzania wyposażeniem przedsiębiorstwa jest kompleksowym rozwiązaniem, umożliwiającym administrowanie wyposażeniem firmy – szafkami, telefonami, laptopami, samochodami itp. Dzięki temu procesowi, wszystkie informacje, począwszy od numeru identyfikacyjnego, poprzez dane techniczne i daty ostatnich przeglądów, aż do przebiegu procesu naprawy awarii i jej kosztów, zostaną zgromadzone w jednym miejscu.

Jak dołączyć do wydarzenia?

Każdy może dołączyć do wydarzenia, wypełniając formularz rejestracyjny –>  Rejestruję się!

Nie zwlekaj i zapisz się już dziś! Liczba miejsc ograniczona.

Jednocześnie zachęcamy do zapoznania się z nagraniem z naszego poprzedniego webinarium, na którym zaprezentowaliśmy 5 modułów systemu Plus Workflow, które automatyzują i optymalizują uruchamianie nowych zadań, oraz dodawanie i podgląd dokumentów.

Przyjemnego oglądania i do zobaczenia w piątek o 10:00.