Suncode wspiera rozwój Ptak Warsaw Expo!
Z dumą informujemy, że do grona naszych klientów dołączyła kolejna Spółka Ptak S.A. – Ptak...
Posiadamy wieloletnie doświadczenie w cyfryzacji przedsiębiorstw
Z naszej platformy korzystają firmy z różnych sektorów, od finansów po produkcję
Tysiące klientów usprawnia procesy biznesowe i automatyzuje z nami pracę
Oferujemy szereg modułów o różnych funkcjonalnościach dla każdego działu firmy
PLUS WORKFLOW
Plus Workflow to wiodąca na rynku polskim platforma low code do automatyzacji procesów biznesowych w całej organizacji. Dzięki bogatej ilości modułów
o różnorodnych funkcjonalnościach możesz usprawniać pracę w każdym dziale Twojej firmy. Od HR po finanse, sprzedaż, it, operacyjne i wiele innych. W jednym miejscu masz dostęp online do wielu zadań, a co najważniejsze, możesz samodzielnie tworzyć procesy bez kodowania i wiedzy programistycznej. Nieskończona ilość procesów to ogromne możliwości, które daje Plus Workflow.
KORZYŚCI DLA TWOJEJ FIRMY
To nowoczesne i kompleksowe rozwiązanie BPM do zarządzania procesami biznesowymi i dokumentami. Plus Workflow wspiera elektroniczny obieg dokumentów, umożliwia ich skanowanie i OCR. Pozwala również na projektowanie nowych procesów biznesowych, przy wykorzystaniu Plus Workflow Editor oraz tworzenie e-dokumentów i archiwizowanie treści. Głównym celem systemu jest redukcja kosztów i optymalizacja procesów biznesowych.
Gotowe do zaimplementowania aplikacje biznesowe. Różnorodne funkcjonalności dla każdego działu w organizacji według potrzeb
Wszystkie zadania i dokumenty centralizujesz w jednym miejscu, minimalizując liczbę zagubionych dokumentów
Plus Workflow pozwala na przyśpieszenie pracy nawet o 60%. Zobacz nasze case studies jak ułatwiamy pracę każdego dnia w tysiącach firm
Elektroniczny obieg faktur oraz innych dokumentów znacz nie skraca czas ich obiegu, redukując przy tym koszty operacyjne
Plus Workflow Editor to samodzielne kreowanie i modyfikowanie procesów bez programistów, bez kosztów, bez oczekiwania
Bezpiecznie i zgodnie z prawem. Wszystkie formalności zajmą Ci kilka kliknięć w naszym systemie
PLUS WORKFLOW
To nowoczesne i kompleksowe rozwiązanie BPM do zarządzania procesami biznesowymi i dokumentami. Plus Workflow wspiera elektroniczny obieg dokumentów, umożliwia ich skanowanie i OCR. Umożliwia również projektowanie nowych procesów biznesowych, przy wykorzystaniu Plus Workflow Editor oraz tworzenie e-dokumentów i archiwizowanie treści. Głównym celem systemu jest redukcja kosztów i optymalizacja procesów biznesowych.
Nasza platforma do zarządzania procesami i obiegu dokumentów poprawia efektywność działań poprzez redukcję kosztów i przyspieszenie czasu realizacji procesów. Digitalizacja procesów z Plus Workflow usprawnia przepływ pracy, eliminuje błędy, automatyzuje operacje oraz umożliwia realizację zadań niezależnie od lokalizacji.
Od lat wdrażamy Plus Workflow do obiegu dokumentów u Klientów z różnych branż, niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa. Oferujemy im rozwiązania dostosowane do indywidualnych potrzeb.
Plus Workflow umożliwia modelowanie, modyfikowanie i samodzielne uruchamianie nowych obiegów dokumentów oraz procesów/aplikacji biznesowych bez wiedzy programistycznej.
Dzięki platformie Plus Workflow możesz korzystać z gotowych modułów biznesowych dedykowanych dla każdego działu
w Twojej firmie. Od finansów, księgowości, administracji po produkcję, transport i logistykę. Możesz również tworzyć samodzielnie procesy, według zapotrzebowań konkretnego działu. Plus Workflow jest wyposażony w szereg modułów, dzięki którym praca z systemem jest łatwa i przyjemna, a koszty realizowanych procesów są niższe.
Plus Workflow jest rozwiązaniem pozwalającym na zarządzanie procesami biznesowymi, a w konsekwencji, całością dokumentacji w przedsiębiorstwie – zarówno
w zakresie elektronicznego obiegu dokumentów, jak i skanowania oraz ich elektronicznej archiwizacji. Plus Workflow jest systemem serwerowym, do którego użytkownicy uzyskują dostęp z poziomu przeglądarki internetowej. Ponadto jest to rozwiązanie umożliwiające szybkie, łatwe, przyjemne oraz w pełni samodzielne uruchamianie kolejnych procesów i obiegów dokumentów, bez potrzeby posiadania wiedzy z zakresu programowania i angażowania specjalistów IT.
Od ponad 20 lat wdrażamy elektroniczny obieg dokumentów w średnich i dużych przedsiębiorstwach, co pozwala efektywnie kontrolować obieg dokumentów
w firmie – od faktur po umowy, reklamacje i wiele innych. System wdrażany jest błyskawicznie, bez czasochłonnych procesów i angażowania działu IT. Plus Workflow pozwala na digitalizację całych procesów: od zarejestrowania dokumentu, poprzez jego opisanie oraz akceptację,
a kończąc na jego archiwizacji.
Prosty w użyciu edytor. Tworzysz procesy metodą drag & drop
Gotowe do użycia moduły biznesowe o różnorodnych funkcjonalnościach
Samodzielnie tworzysz procesy
i poruszasz się po systemie. Nie musisz angażować programistów
Gdziekolwiek jesteś Twoje zadania i procesy masz pod kontrolą. Platforma usprawnia pracę zdalną
Otrzymujesz dostęp do bogatych narzędzi analitycznych. Generujesz raporty, diagramy i nie tylko
Możliwość integracji z każdym systemem ERP oraz CRM. Plus Workflow elastycznie dopasowuje się do Twojej codziennej pracy
Redukujesz czasochłonność procesów w Twojej organizacji oraz koszty operacyjne związane z ich obsługą
Wdrażając elektroniczny obieg dokumentów, w tym faktur, nie musisz drukować setek stron. Do wszystkiego masz dostęp online
ZOBACZ NASZE CASE STUDIES
SKONTAKTUJ SIĘ Z NASZYMI KONSULTANTAMI UZUPEŁNIAJĄC FORMULARZ