Proces budżetowania wiąże się z wieloma wyzwaniami – jego złożoność, etapowość, różnorodność danych, a także szeroki zakres organizacyjny i czasowy wymagają odpowiedniego przygotowania. W wielu firmach dopiero na etapie planowania ustala się strukturę odpowiedzialności, formalne wymagania czy wzorce budżetowe. Dla wielu przedsiębiorstw trudnością okazuje się opracowanie jasnych zasad i szablonów, które umożliwią sprawne i efektywne przygotowanie budżetów. Skomplikowane procesy budżetowe często pochłaniają zbyt wiele czasu i zasobów, obciążając pracowników powtarzalnymi działaniami. Kolejne rundy uzgodnień zwykle opierają się na tych samych danych, a częste korekty zwiększają ryzyko błędów. W rezultacie firma może zostać pozbawiona spójnego i precyzyjnego planu działania.
Plus Budżet – planowanie i kontrola wydatków w firmie
Z myślą o usprawnieniu procesu budżetowania stworzyliśmy aplikację Plus Budżet – nowoczesne narzędzie, które wspiera planowanie, kontrolę i analizę finansów w organizacji. Dzięki automatyzacji i integracji z innymi systemami, Plus Budżet umożliwia sprawne tworzenie budżetów, monitorowanie ich realizacji oraz podejmowanie trafnych decyzji opartych na danych.
Zaufali nam
Proces budżetowania w firmie

Planuj wydatki – wszystko w jednym miejscu
Tworzysz budżet
Planujesz wydatki zakupowe
Realizujesz i monitorujesz budżet
Wybrane funkcjonalności
Możliwość bieżącego monitorowania realizacji założonych planów budżetowych,
Elastyczne zarządzanie dostępem – użytkownikom można przypisać role umożliwiające przeglądanie, edytowanie lub zatwierdzanie budżetów,
Nadawanie różnej wagi poszczególnym pozycjom budżetu, w zależności od ich znaczenia,
Tworzenie budżetów kroczących obejmujących kolejne okresy, np. miesiące czy kwartały

Korzyści

Proste i przejrzyste przygotowywanie budżetów dla poszczególnych działów firmy

Kontrola realizacji i aktualizacja danych w czasie rzeczywistym

Możliwość raportowania według Twoich założeń

Oszczędność czasu oraz zmniejszenie kosztów operacyjnych
Formularz kontaktowy
Jeśli potrzebujesz pomocy eksperta w wyborze rozwiązania skrojonego na miarę Twoich potrzeb, wypełnij poniższy formularz. Postaw na cyfrową transformację i optymalizację procesów biznesowych z Suncode. Podczas rozmowy z naszym ekspertem:
- odpowiemy na każde Twoje pytanie
- opowiemy o konkretnych wdrożeniach w Twojej branży
- zaprezentujemy wybraną aplikację
- doradzimy optymalne rozwiązanie
Możesz również skontaktować się z nami telefonicznie, bądź wysłać maila na adres: sprzedaz@suncode.pl