Pakiet Kancelaria to jedno rozwiązanie w ramach którego otrzymujesz szereg niezbędnych funkcjonalności w codziennej pracy sekretariatu i administracji. Teraz korespondencja firmowa – przychodząca i wychodząca jest automatycznie rejestrowana i archiwizowana. Nie musisz szukać rozproszonych rozwiązań i integracji z edoręczeniami, które są obowiązkowe. Całość wraz z enadawcą Poczty Polskiej otrzymujesz w ramach pakietu Plus Kancelarii. Elektroniczne archiwum dokumentów poprzez łatwy i intuicyjny dostęp zwiększa komfort pracy a zarazem przyśpiesza realizację zadań.
System umożliwia rejestrowanie przesyłek przychodzących do organizacji i wychodzących z niej oraz przekazywanie ich do odpowiednich pracowników. Dotyczy to zarówno przesyłek papierowych, jak i wiadomości elektronicznych wysyłanych i odbieranych przez system e-Doręczenia (np. pisma z urzędów, sądów czy instytucji administracyjnych).
Dodatkowo system pozwala zakładać sprawy, prowadzić je, łączyć z nimi dokumenty, a na końcu archiwizować je w wersji elektronicznej. Przy każdej sprawie można określić kategorię JRWA, która przypisuje dokumenty do odpowiedniej grupy według ustalonego symbolu, hasła i kategorii archiwalnej.
Automatyzacja praca, kontrola terminów, przypomnienia, bezpieczny i szybki dostęp do dokumentów.