Plus eKancelaria - korespondencja firmowa w jednym miejscu

Automatyzacja korespondencji firmowej. Twoja korespondencja i administracja w jednym miejscu pod kontrolą. Elektroniczne archiwum z krajowym systemem edoręczeń i enadawcy poczty polskiej w pakiecie. Przyśpiesz i ułatw pracę sekretariatu firmowego.

Zaufali nam

partnet-logo partnet-logo partnet-logo partnet-logo partnet-logo partnet-logo partnet-logo partnet-logo partnet-logo partnet-logo partnet-logo partnet-logo partnet-logo partnet-logo partnet-logo partnet-logo partnet-logo partnet-logo

Czym jest Plus eKancelaria?

Pakiet Kancelaria to jedno rozwiązanie w ramach którego otrzymujesz szereg niezbędnych funkcjonalności w codziennej pracy sekretariatu i administracji. Teraz korespondencja firmowa – przychodząca i wychodząca jest automatycznie rejestrowana i archiwizowana. Nie musisz szukać rozproszonych rozwiązań i integracji z edoręczeniami, które są obowiązkowe. Całość wraz z enadawcą Poczty Polskiej otrzymujesz w ramach pakietu Plus Kancelarii. Elektroniczne archiwum dokumentów poprzez łatwy i intuicyjny dostęp zwiększa komfort pracy a zarazem przyśpiesza realizację zadań.

System umożliwia rejestrowanie przesyłek przychodzących do organizacji i wychodzących z niej oraz przekazywanie ich do odpowiednich pracowników. Dotyczy to zarówno przesyłek papierowych, jak i wiadomości elektronicznych wysyłanych i odbieranych przez system e-Doręczenia (np. pisma z urzędów, sądów czy instytucji administracyjnych).

Dodatkowo system pozwala zakładać sprawy, prowadzić je, łączyć z nimi dokumenty, a na końcu archiwizować je w wersji elektronicznej. Przy każdej sprawie można określić kategorię JRWA, która przypisuje dokumenty do odpowiedniej grupy według ustalonego symbolu, hasła i kategorii archiwalnej.
Automatyzacja praca, kontrola terminów, przypomnienia, bezpieczny i szybki dostęp do dokumentów.

plus kancelaria grafika 2

Funkcjonalności

Elektroniczne archiwum dokumentów
Automatyczna rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej
Archiwizacja korespondencji
Integracja z krajowym systemem e-Doręczenia do odbioru i wysyłki korespondencji urzędowej tj z urzędami i instytucjami publicznymi z osobami zaufania publicznego (bez awizo, kolejek na poczcie)
Integracja z enadawcą Poczty Polskiej
Automatyczna klasyfikacja dokumentów do wybranych działów w organizacji
Dystrybucja dokumentów do wskazanych członków organizacji
Integracja z Krajowym Systemem Efaktur KSEF

Integracja z systemami ERP
Powiadomienia mailowe o korespondencji przychodzącej
Przypomnienia o terminowym wysłaniu korespondencji
Pełen monitoring twojej korespondencji
Zaawansowana wyszukiwarka twoich dokumentów
Możliwość dodawania komentarzy do rejestrowanych pism
Zarządzanie sprawą

Elektroniczna obsługa korespondencji firmowej - bezpieczne archiwum dokumentów

Dzięki platformie rejestrujesz korespondencję przychodzącą i wychodzącą. Tworzysz przejrzystą ewidencję nie tylko przesyłek i paczek, lecz również pism urzędowych, sądowych i administracyjnych (poprzez automatyczną integrację z eDoręczeniami). Dzięki intuicyjnemu a zarazem przejrzystemu interfejsowi obsługa korespondencji staje się jeszcze łatwiejsza.

  • przechowuj dowolne załączniki
  • dodawaj skany korespondencji
  • przypisuj korespondencję do wybranych osób w organizacji
  • monitoruj każdą korespondencję
  • korzystaj z zaawansowanej wyszukiwarki
obraz
obraz (1)

Automatyczna integracja z eDoręczeniami i eNadawcą

System umożliwia bezpośrednią integrację z usługą eDoręczenia, dzięki czemu dokumenty odbierane elektronicznie są automatycznie pobierane i szybko przekazywane do dalszego obiegu wewnętrznego. Plus eKancelaria współpracuje również z usługą eNadawca oraz systemami firm kurierskich, co ułatwia przygotowywanie, nadawanie i monitorowanie przesyłek, bez konieczności ręcznego wpisywania danych w różnych systemach.

Powiadomienia i notyfikacje. Terminy pod kontrolą

Automatyczne alerty i przypomnienia o istotnych terminach oraz zadaniach, wysyłane zarówno w systemie, jak i na e-mail, wspierają użytkowników w utrzymaniu porządku i terminowej realizacji obowiązków.

obraz (2)

Korzyści dla użytkowników Plus eKancelarii

Centralne archiwum korespondencji przychodzącej i wychodzącej

Zautomatyzowana obsługa spraw zgodnie z JRWA

Kontrola nad obiegiem korespondencji

Gwarancja bezpieczeństwa Twoich danych

Przyśpieszenie codziennej pracy

Możliwość integracji z innymi procesami biznesowymi

Nie trać czasu, podpisuj dokumenty elektronicznie

Dzięki integracji z modułem podpisu elektronicznego, wszelkie dokumenty możesz podpisywać elektronicznie za pomocą podpisu kwalifikowanego lub innego dostawcy.

image.0608783d6c81b15e9b556193dc0714c2.1704715022
Zrzut ekranu 2025 04 30 094017

Wykorzystaj potencjał AI

Dzięki zastosowanej sztucznej inteligencji możesz automatycznie dzielić korespondencję przychodzącą z eDoręczeń dla poszczególnych adresatów lub oddziałów firmy. Ponadto rozbudowując aplikację o moduł AI OCR możesz każdy dokument, nawet ten zeskanowany przekonwertować do formy edytowalnej np. do formularza w systemie.

Dlaczego warto wybrać pakiet?

Pakiet

  • wszystkie niezbędne narzędzia w jednym miejscu
  • oszczędzasz – w pakiecie jest taniej
  • szybka instalacja
  • elastyczność modułów, dodajesz to co chcesz
  • jeden dostawca – support 24h
  • brak konieczności wyszukiwania dodatkowych rozwiązań
  • brak konieczności integracji z edoręczeniami, enadawca, ksef
  • dodatkowe benefity w pakiecie
  • niższe koszty operacyjne

Standardowe rozwiązanie

  • dodatkowe koszty
  • większa czasochłonność pracy
  • konieczność integracji z wieloma systemami
  • ograniczone możliwości
  • brak elastyczności
  • konieczność wyszukiwania dodatkowych narzędzi
  • konieczność angażowania dodatkowych osób
  • dłuższy czas instalacji
  • brak możliwości rozszerzenia o dodatkowe moduły

Opinie klientów

Animex

Zaproponowane rozwiązania biznesowe oraz informatyczne oparte o platformę Plus Workflow przyczyniły się do poprawy organizacji pracy z dokumentami papierowymi i elektronicznymi, co przełożyło się na optymalizację kosztów i poprawę efektywności procesów biznesowych realizowanych przez Centrum Usług Wspólnych Grupy Animex oraz pozostałych pracowników korzystających z platformy

Cargotec logo 2018.svg

Z systemu na co dzień korzysta około 250 użytkowników. Dzięki wdrożeniu systemu Plus Workflow w naszej firmie uzyskaliśmy pełną kontrole nad elektronicznym obiegiem dokumentów i prawidłowym procesem ich akceptacji.

Zapytaj o produkt