Integracja narzędzi, które współpracują, a nie konkurują? To możliwe. Z radością ogłaszamy, że Suncode rozpoczęło strategiczną współpracę z firmą PROBIT – doświadczonym producentem rozwiązań dla księgowości, finansów, jednostek budżetowych i zarządzania nieruchomościami.
Łączymy automatyzację z wiedzą branżową
Sektor finansów i księgowości jest nam szczególnie bliski. To właśnie z myślą o jego potrzebach, stworzyliśmy nasze pakiety Plus Finanse czy Plus HR, które wspierają codzienną pracę działów operacyjnych.
Dzięki partnerstwu z PROBIT – producentem oprogramowania finansowo-księgowego, kadrowo-płacowego i rozliczeniowego możemy połączyć nasze doświadczenie w automatyzacji procesów z ich ekspercką wiedzą i ponad 35-letnią praktyką w obszarze księgowości, kadr i administracji publicznej. Wspólnie tworzymy mocny fundament do tego, by jeszcze skuteczniej odpowiadać na potrzeby naszych klientów.
Partnerstwa takie jak to, są dla nas niezwykle cenne, pozwalają szerzej docierać do rynku i wspólnie odpowiadać na najważniejsze wyzwania, przed którymi stoją nasi klienci.
ERP i BPM? Synergia zamiast rywalizacji
Partnerstwo pomiędzy dostawcą systemów ERP a BPM doskonale pokazuje, że technologie te nie muszą ze sobą konkurować, lecz mogą się wzajemnie uzupełniać:
ERP zapewnia stabilne fundamenty do zarządzania procesami biznesowymi, finansami czy zasobami,
a BPM wnosi elastyczność i narzędzia do optymalizacji i automatyzacji przepływów pracy.
Współpraca producentów ERP i BPM jest przykładem synergii – zamiast rywalizacji mamy do czynienia z partnerstwem, które pozwala nam lepiej wykorzystać potencjał obu rozwiązań.
Wspólne wyzwania – KSeF na horyzoncie
Jednym z najważniejszych tematów, który łączy nasze firmy i naszych klientów, jest Krajowy System e-Faktur (KSeF). To zmiana, która dotknie zarówno działy księgowe, jak i procesy biznesowe w tysiącach firm w Polsce.
Zarówno PROBIT, jak i Suncode dostarczają rozwiązania zgodne z Krajowym Systemem e-Faktur (KSeF).
System PROBIT wspiera jednostki pozwalając wystawiać, odbierać i archiwizować faktury w systemie finansowo-księgowym zgodnie z przepisami KSeF. Z kolei rozwiązania Suncode są dedykowane organizacjom, które potrzebują rozbudowanego systemu do automatyzacji obiegu dokumentów, integracji z wieloma działami czy pełnej digitalizacji procesów.
To właśnie dlatego współpraca między naszymi firmami ma tak duży sens. Możemy wspólnie dopasować skalę i funkcjonalność systemu do konkretnych potrzeb klienta.
Widzimy w tym obszarze ogromne pole do współpracy, zarówno edukacyjnej, jak i doradczej. Wspólnie z Suncode chcemy dzielić się wiedzą o tym, jak przygotować organizacje na wejście KSeF i jakie praktyczne kroki warto podjąć, aby zmiana była płynna i bezpieczna. Wierzymy, że dzięki tej współpracy oferta dla klientów będzie jeszcze bardziej kompleksowa.
Suncode i PROBIT łączy też wspólne spojrzenie na potrzeby rynku. Organizacje szukają dziś nie tylko nowoczesnych narzędzi IT, ale także partnerów, którzy potrafią dostarczyć wiedzę, doświadczenie i wsparcie w obliczu nadchodzących zmian legislacyjnych i technologicznych.
Bądź z nami na bieżąco
To partnerstwo otwiera wiele możliwości, a to dopiero pierwszy krok. Już wkrótce będziemy publikować kolejne materiały i inicjatywy związane z naszą współpracą.
Zachęcamy do śledzenia naszego bloga i profili w social mediach – z pewnością pojawi się tam wiele wartościowych treści przygotowanych wspólnie z PROBIT. 👇