Blog
Natychmiastowa weryfikacja kontrahentów
Każda firma przy rozpoczęciu współpracy z nowym kontrahentem powinna pamiętać o zasadzie ograniczonego zaufania, a co za tym idzie, weryfikacji danych nowego partnera biznesowego. Jak podaje GOV.pl, jest to niezwykle istotne, jako że pozwala nie tylko na uniknięcie relacji z nieuczciwymi interesantami, a w konsekwencji utraty kapitału, ale również na ustrzeżenie się przed odpowiedzialnością podatkową za zobowiązania nieuczciwego kontrahenta.
Na szczęście, większość kluczowych informacji o podmiotach gospodarczych udostępniana jest publiczne m.in., przez Ministerstwo Finansów. W takich bazach przedsiębiorca może skontrolować np. czy dany podmiot nie jest dłużnikiem, czy jest płatnikiem VAT i wiele innych. Co istotne, weryfikacja ta wcale nie jest skomplikowana – często wystarczy podać jedynie podstawowe informacje, jak NIP, REGON, czy numer rachunku bankowego.
OneClick – efektywne rozwiązanie dla małych przedsiębiorstw
Systemy klasy Workflow nie od dziś wspierają digitalizację przedsiębiorstw na całym świecie. Pomimo że rozwiązania te idealnie sprawdzają się w różnych branżach, to zdarza się, że firmy wzbraniają się przed wdrożeniem nowych rozwiązań informatycznych.
Laboratorium Plus Workflow na Politechnice Poznańskiej
Politechnika Poznańska to jedna z czołowych uczelni technicznych w Polsce, czego potwierdzeniem jest wysokie, siódme miejsce w Rankingu Perspektywy z 2022 roku! Politechnika Poznańska oferuje edukację na wyjątkowych kierunkach inżynierskich (np. automatyka i robotyka, czy lotnictwo i kosmonautyka) oraz bogate zasoby umożliwiające przysposobienie przekazywanej wiedzy. Jej absolwenci wyróżniają się wysokimi kompetencjami oraz entuzjazmem do pracy. Teoretyczna i […]
OCR – optyczne rozpoznawanie znaków
Technologia OCR (z ang. Optical Character Recognition) to nowoczesne rozwiązanie, które identyfikuje nie tylko znaki widoczne na dokumencie, ale także układ pól i formatowanie. W wielu przypadkach pozwala to na niemal bezbłędne odczytanie informacji zawartych na skanowanym dokumencie.
Komunikacja Plus Workflow z Krajowym Systemem e-Faktur
Krajowy System e-Faktur to ogólnopolski system teleinformatyczny, wykorzystywany do wystawiania i przechowywania faktur ustrukturyzowanych.
Został on stworzony, aby zapobiegać nieścisłościom m.in. w obszarze podatków VAT czy podatków dochodowych. Głównym zadaniem KSeF jest optymalizacja rozliczania obrotu pomiędzy przedsiębiorcami oraz zapewnienie bezpieczeństwa przetwarzanych danych.
Sprawne rozliczanie delegacji z Plus Workflow
Mimo że sytuacja epidemiologiczna w ostatnich latach znacząco ograniczyła ilość odbywanych podróży służbowych, nadal dla wielu są nieodzownym elementem codziennej pracy. Nic dziwnego, jako że pozwalają one na budowanie pozytywnych relacji zarówno z krajowymi, jak i zagranicznymi klientami i partnerami biznesowymi.
Modelowanie procesów biznesowych
Inadekwatne zarządzanie procesami biznesowymi – brak ich precyzyjnego zdefiniowania i uporządkowania, prowadzi do dezorganizacji w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa. Może to nie tylko powodować przestoje w pracy, ale również zwiększyć ponoszone przez firmę koszty realizacji zadań.
Nagranie z webinarium: E-teczka systemu Plus Workflow
Szukasz skutecznego rozwiązania, które pozwoli Ci na digitalizację akt osobowych pracowników?
Mamy rozwiązanie idealne dla Ciebie — nie ważne, czy zatrudniasz kilkunastu, czy kilkuset pracowników.
System Plus Workflow do elektronicznego obiegu dokumentów i zarządzania procesami biznesowymi został wyposażony w kompleksowe rozwiązanie, jakim jest e-teczka. Dzięki temu możesz digitalizować dokumentację i archiwizować ją w bezpiecznych strukturach systemu.
Majowe spotkanie integracyjne
Pechowy piątek trzynastego? Na pewno nie dla Nas! W ostatnim czasie do naszego zespołu dołączyło wielu wspaniałych specjalistów. Z tego też względu zorganizowanie spotkania integracyjnego było wręcz obowiązkowe. Mimo że niektórzy mieli do pokonania wiele kilometrów, nie stanowiło to przeszkody i nasi fantastyczni współpracownicy tłumnie stawili się na miejscu 😉 To właśnie w piątek, 13 maja, w restauracji […]
Elektroniczny obieg dokumentów w Twoim telefonie
Według raportu „The State of Mobile 2022” przeprowadzonego przez firmę data.ai, użytkownicy urządzeń mobilnych spędzają na nich aż 3,8 biliona godzin rocznie! Oznacza to, że przeciętny użytkownik poświęca aż 4,8 h dziennie na korzystanie z różnego rodzaju aplikacji.











