Pakiet Plus HR to aplikacja, która pozwala na zarządzanie i tworzenie procesów HR w każdej organizacji. Dzięki technologii AI daje szerokie możliwości użytkownikom. Od modułu elektronicznej teczki pracowniczej, który pozwala na sprawne zarządzanie aktami personalnymi, po całościowy proces zatrudniania pracowników oraz wnioski pracownicze.
Pakiet Plus Hr – procesy HR w jednym miejscu
Dzięki paketowi HR najistotniejsze procesy hr w twojej firmie możesz realizować za pomocą jednej aplikacji. Wszystkie dane scentralizowane i zautomatyzowane dzięki technologii AI. Postaw na nowoczesne oprogramowanie HR i automatyzuj procesy w dziale kadr.
Zaufali nam
Czym jest oprogramowanie dla HR - Pakiet Plus HR?

Kompletna aplikacja dla działów kadr. Umożliwia sprawne zarządzanie kluczowymi procesami HR
Elektroniczna teczka pracownicza AI
Wykorzystując technologię AI automatyzujemy Twoje dokumenty pracownicze. Wszystkie dane scentralizowane, inteligentna wyszukiwarka, klasyfikacja dokumentów do konkretnych folderów dzięki AI. Zapomnij o zagubionych, czy brakujących informacjach, dzięki powiadomieniom i przypomnieniom bądź na bieżąco.


Zatrudnianie pracowników
Wszystkie etapy zatrudnienia nowego pracownika w jednej aplikacji. Dzięki Plus HR znacznie przyśpieszysz proces zatrudnienia nowego pracownika. Proces zatrudnienia pracownika wspiera bezpieczne i uporządkowane przeprowadzenie wszystkich etapów pozyskania nowej osoby do organizacji. Wnioskodawca wprowadza dane dotyczące stanowiska i warunków umowy, a następnie wniosek podlega akceptacji przełożonego. Po zatwierdzeniu można dołączyć dokumenty kandydata, które następnie weryfikuje dział kadr. System umożliwia też przygotowanie projektu umowy oraz jej podpisanie – elektronicznie lub poprzez skany dokumentów.
Wnioski pracownicze
Aplikacja do elektronicznych wniosków pracowniczych umożliwia szybkie i wygodne tworzenie dowolnych wniosków bez limitu. Dzięki podglądowi w czasie rzeczywistym użytkownik zawsze wie, na jakim etapie znajduje się dokument, a ścieżka akceptacji może być elastycznie ustalana. System pozwala na nadawanie uprawnień wybranym osobom, korzystanie z gotowych szablonów oraz łatwe poruszanie się dzięki funkcji drag&drop. Dodatkowo zapewnia dostęp do archiwum wniosków, w tym historycznych, oraz umożliwia integrację z podpisem elektronicznym, co zwiększa bezpieczeństwo i usprawnia procesy.

Poznaj zalety aplikacji dla hr - Plus HR

Prosty w użyciu interfejs

Wszystko w ramach jednego systemu

Ceny w pakiecie są niższe
Formularz kontaktowy
Jeśli potrzebujesz pomocy eksperta w wyborze rozwiązania skrojonego na miarę Twoich potrzeb, wypełnij poniższy formularz. Postaw na cyfrową transformację i optymalizację procesów biznesowych z Suncode. Podczas rozmowy z naszym ekspertem:
- odpowiemy na każde Twoje pytanie
- opowiemy o konkretnych wdrożeniach w Twojej branży
- zaprezentujemy wybraną aplikację
- doradzimy optymalne rozwiązanie
Możesz również skontaktować się z nami telefonicznie, bądź wysłać maila na adres: sprzedaz@suncode.pl