Obszary zastosowań
![](https://suncode.pl/wp-content/uploads/2023/11/Obszary-zastosowan.jpg)
System Plus Workflow to unikalne rozwiązanie o wielu możliwościach, usprawniające procesy biznesowe w różnych obszarach — od procesów administracyjnych i kancelaryjnych, poprzez procesy sprzedażowe, na produkcyjnych i logistycznych kończąc.
Sprawdź, w jakim zakresie może pomóc Tobie!
![](https://suncode.pl/wp-content/uploads/2023/11/Obszary-zastosowan.jpg)
![](https://suncode.pl/wp-content/uploads/2023/11/Obieg-faktur.jpg)
Elektroniczny obieg faktur
Elektroniczny obieg faktur systemu Plus Workflow to rozwiązanie, które m.in. dzięki możliwości wielostopniowej akceptacji i autoryzacji do płatności, pozwala nie tylko na minimalizację ponoszonych kosztów, ale również zapewnienie terminowości wykonywanych zadań, zwiększenie kontroli nad wydatkami i, co najistotniejsze, zabezpieczenie danych i dokumentów.
Istotnym elementem jest również opcja powiązania procesu obiegu faktur z procesami skorelowanymi, w szczególności procesem zapotrzebowań zakupów, kontroli budżetu czy obsługi płatności.
Ponadto system elektronicznego obiegu dokumentów (EOD) Plus Workflow umożliwia komunikację z systemami EPR/FK (IFS, SAP, QAD, Comarch, Oracle, Symfonia, Optima itp.), wykorzystanie rozwiązania OCR (optyczne rozpoznawanie znaków z obrazu faktury) oraz wymianę danych z Krajowym Systemem e-Faktur (KSeF), co zapewnia automatyzację procesu obiegu faktur zakupu w firmie i minimalizację zadań wykonywanych w sposób manualny.
Obsługa faktur VAT oraz faktur korygujących
Identyfikacja duplikatów rejestrowanych faktur
Łączenie faktur z zamówieniami i dokumentami PZ
Weryfikacja białej listy i aktywności płatnika VAT
Usprawnione księgowanie faktur
Proces obsługi faktur Proforma
Kontrola budżetów
Pobieranie kursów z systemu finansowo-księgowego lub NBP
Generowanie metryki faktury w formacie PDF
![](https://suncode.pl/wp-content/uploads/2023/11/Opiniowanie-umow.jpg)
Opiniowanie umów
Rejestracja i opiniowanie umów systemu Plus Workflow to rozwiązanie posiadające szereg unikalnych funkcji, do których zaliczyć możemy integrację z aplikacją MS Word czy serwerami poczty wychodzącej. System umożliwia również wygenerowanie finalnej wersji umowy oznaczonej znakiem wodnym w formacie PDF oraz zebranie podpisów elektronicznych z wykorzystaniem platform Autenti, DocuSign, Szafir czy eSign.tech.
Rejestracja i opiniowanie umów od Suncode to przede wszystkim:
- Optymalizacja procesu przygotowania umów standardowych i niestandardowych;
- Wersjonowanie dokumentów i możliwość niezależnego opiniowania umów i aneksów;
- Wysyłanie dokumentów do weryfikacji kontrahenta z poziomu systemu;
- Archiwizacja podpisanych umów w bezpiecznym repozytorium i monitorowanie okresów ich ważności.
![](https://suncode.pl/wp-content/uploads/2023/11/Zarzadzanie-zasobami.jpg)
Zarządzanie zasobami ludzkimi
Elektroniczne zarządzanie zasobami ludzkimi systemu Plus Workflow wpływa znacząco na ograniczenie kosztów, a co najważniejsze – wzrost identyfikacji pracowników z organizacją oraz ich zaangażowania w realizowane działania. Jest to możliwe, dzięki obsłudze pełnego procesu rekrutacji obejmującego wnioskowanie o utworzenie nowego stanowiska, gromadzenie aplikacji kandydatów, prowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej oraz komplementację karty obiegowej, a na późniejszym etapie organizacji szkoleń, planowania rozwoju zawodowego pracownika i przyznawania premii czy bonusów.
Co istotne, elektroniczne HR od Suncode to optymalizacja wykonywanych obowiązków w działach Human Resources, spełniająca wymogi płynące z Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 roku w sprawie dokumentacji pracowniczej.
Elektroniczne akta osobowe pracowników
Wnioskowanie o zaliczki pracownicze
Rekrutacja i zatrudnianie pracowników
Okresowa ocena pracowników
Proces akceptacji premii pracowniczych
Onboarding pracowników
Proces wniosków urlopowych
Ewidencja czasu pracy
Import struktury organizacyjnej przedsiębiorstwa do systemu
![](https://suncode.pl/wp-content/uploads/2023/11/Korespondencja.jpg)
Obsługa korespondencji
Obsługa korespondencji od Plus Workflow to zwiększona kontrola nad dokumentami – nadzór nad odpowiednim nadaniem ich przez kancelarię oraz zminimalizowane ryzyko nieupoważnionego dostępu do informacji – dystrybuowanie przesyłek do wskazanych adresatów wewnątrz firmy. Dodatkowo system umożliwia zdefiniowanie raportów zbiorczych korespondencji, dzięki czemu wszelkie informacje na jej temat zapisywane są w archiwum systemu i dostępne dla upoważnionych użytkowników 24/7.
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej od Suncode to między innymi:
- Nadawanie numerów spraw umożliwiające łączenie korespondencji w zakresie jednego tematu;
- Automatyczne tworzenie dziennika korespondencji wychodzącej i przychodzącej;
- Generowanie książki podawczej w formacie PDF;
- Możliwość integracji z usługą eNadawca Poczty Polskiej oraz usługami firm kurierskich;
- Powiadomienia mailowe o oczekującej w systemie korespondencji.
![](https://suncode.pl/wp-content/uploads/2023/11/Procesy-zakupowe.jpg)
Procesy zakupowe
Elektroniczne procesy zakupowe systemu Plus Workflow to rozwiązanie, które dzięki synchronizacji danych z systemem ERP oraz możliwości definiowania budżetów i ich alokacji do odpowiednich działów, nie tylko usprawnia składanie zapotrzebowań o zakup dóbr i usług, ale również wzmacnia kontrolę nad budżetami, eliminuje ryzyko błędu ludzkiego, a przede wszystkim nadużyć.
Niezwykle istotnym elementem jest również możliwość powiązania procesu zapotrzebowań z procesem obsługi budżetów oraz faktur kosztowych.
Procesy zakupowe to optymalizacja i automatyzacja procesu obejmującego wszystkie czynności, począwszy od złożenia wniosku o zakup, przez jego akceptację i wygenerowanie druku zamówienia, aż po zatwierdzenie faktury.
Możliwość odwoływania się do standardowych cenników
Możliwość wiązania zapotrzebowań zakupu z fakturami
Możliwość weryfikacji budżetu w trakcie składania zapotrzebowania
Możliwość obsługi zakupów standardowych i niestandardowych
Możliwość prezentacji produktów w formie graficznego sklepu
Możliwość wielostopniowej akceptacji w oparciu o uprawnienia kwotowe
Obsługa procesu zbierania ofert i wyboru dostawcy
Obsługa zapotrzebowań cyklicznych
Generowanie druku zamówienia w formacie PDF
![](https://suncode.pl/wp-content/uploads/2023/11/Delegacje.jpg)
Rozliczanie delegacji
Rozliczanie delegacji systemu Plus Workflow to rozwiązanie, które dzięki opcji automatycznego obliczania diet krajowych i zagranicznych według obowiązujących stawek, czy generowania karty ewidencji pojazdu, minimalizuje ryzyko wystąpienia błędów, a co za tym idzie zwiększa efektywność wykonywanych działań. Zapewnia pełną kontrolę nad procesem od momentu złożenia wniosku, poprzez akceptację, aż do realizacji i rozliczenia.
Rozliczanie delegacji od Suncode to:
- Możliwość rozliczania podróży służbowej odbywającej się różnymi środkami transportu;
- Rozliczanie diet krajowych i zagranicznych z wykorzystaniem aktualnych kursów NBP;
- Generowanie druku rozliczenia wyjazdu służbowego w formacie PDF;
- Możliwość wnioskowania o zaliczkę przed wyjazdem;
- Weryfikacja wysokości zaliczek kwotowych poszczególnych użytkowników;
- Możliwość rozliczenia kosztów podróży samochodem prywatnym.
![](https://suncode.pl/wp-content/uploads/2023/11/Umow-sie-2.jpg)
Umów się na konsultację
Zastanawiasz się, czy to rozwiązanie odpowiednie dla Twojego przedsiębiorstwa i chcesz dowiedzieć się więcej o możliwościach systemu Plus Workflow?
Już dziś skontaktuj się z naszym specjalistą, który dokładnie wysłucha Twoich potrzeb i zaproponuje najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.
Nie zwlekaj – cyfryzacja przedsiębiorstwa jest na wyciągnięcie ręki!