Zatrudnienie pracownika

Aplikacja do zatrudniania pracowników umożliwia sprawne i przejrzyste przeprowadzenie całego procesu pozyskania nowej osoby do organizacji. Zrealizuj proces zatrudniania pracowników jeszcze szybciej.

Zaufali nam

partnet-logo partnet-logo partnet-logo partnet-logo partnet-logo partnet-logo partnet-logo partnet-logo partnet-logo partnet-logo partnet-logo partnet-logo partnet-logo partnet-logo partnet-logo partnet-logo partnet-logo partnet-logo

Czym jest aplikacja zatrudnienie pracownika?

Proces zatrudnienia pracownika w aplikacji to prosty i uporządkowany sposób na przeprowadzenie wszystkich kroków związanych z przyjęciem nowej osoby do firmy. Wystarczy wprowadzić podstawowe dane o zatrudnieniu i stanowisku, a wniosek automatycznie trafia do akceptacji przełożonego i późniejszej weryfikacji w dziale kadr. System pozwala dołączyć dokumenty kandydata, przygotować umowę i podpisać ją elektronicznie, a całość kończy się utworzeniem e-Teczki pracowniczej, która zapewnia pełny i bezpieczny dostęp do wszystkich danych kadrowych w jednym miejscu.

aplikacja dla hr

Funkcjonalności aplikacji do zatrudnienia pracowników

bez kodowania

Wnioskowanie o zatrudnienie

Składanie wniosków z możliwością wprowadzenia niezbędnych danych określających pracownika oraz szczegóły jego zatrudnienia

Group 1342

Akceptacja przełożonego

Akceptacja wniosków przez odpowiednie osoby decyzyjne

Group 1262

Niezbędne dokumenty dla zatrudnienia

automatyczne pobieranie listy wymaganych dokumentów na podstawie rodzaju umowy i stanowiska pracownika

ikona 1 obieg

Dodawanie dokumentów dla zatrudnienia

Możliwość dodania dokumentów oraz przypisania im odpowiedniego rodzaju z dostępnej listy

latwo tworzysz procesy

Drag and drop

Intuicyjne dodawanie dokumentów za pomocą funkcji drag and drop w tabeli

Group 1261

Generowanie PDF umowy

Generowanie plików PDF umów na podstawie dokumentów Word

duzy wybor modulow

Podpis elektroniczny

Wysyłanie dokumentów do podpisu elektronicznego za pomocą integracji z Autenti

zero papierologii

E-Teczka pracownika

Dodanie wpisu o nowym pracowniku do systemu oraz utworzenie jego elektronicznej teczki

Formularz kontaktowy

Jeśli potrzebujesz pomocy eksperta w wyborze rozwiązania skrojonego na miarę Twoich potrzeb, wypełnij poniższy formularz. Postaw na cyfrową transformację i optymalizację procesów biznesowych z Suncode. Podczas rozmowy z naszym ekspertem:

  • odpowiemy na każde Twoje pytanie
  • opowiemy o konkretnych wdrożeniach w Twojej branży
  • zaprezentujemy wybraną aplikację
  • doradzimy optymalne rozwiązanie

Możesz również skontaktować się z nami telefonicznie, bądź wysłać maila na adres: sprzedaz@suncode.pl