Obecnie działy IT są kluczowym elementem niemalże każdej organizacji. Ciąży na nich ogromna odpowiedzialność związana z zarządzaniem i optymalizacją stosowanych w przedsiębiorstwie technologii. Projektując system Plus Workflow zadbaliśmy o zapewnienie pełnego wsparcia działom IT na każdej płaszczyźnie ich działalności. W szczególności zależało nam na umożliwieniu pełnej kontroli nad infrastrukturą technologiczną oraz wydajnością systemów, a także skróceniu czasu realizacji zadań i wzroście ogólnego poziomu bezpieczeństwa.
Rozwiązania dla IT
Plus Workflow to szeroki wachlarz aplikacji dedykowanych dla działów IT. Od procesów help desk po zarządzanie dostępami i ewidencję sprzętu. Skracasz czas realizacji zadań i masz pełną kontrolę nad infrastrukturą.
Jak możemy Ci pomóc?
Dzięki Plus Workflow, Twoje działy IT zyskają wsparcie w kluczowych obszarach zarządzania technologią. Nasze rozwiązania automatyzują procesy związane z wnioskowaniem o nadanie uprawnień i zakładaniem kont użytkowników, co zwiększa efektywność zarządzania dostępem. Ułatwiamy ewidencję sprzętu IT oraz obsługę awarii, zapewniając lepszą kontrolę nad zasobami oraz szybsze rozwiązywanie problemów. Wspieramy także proces Help-Desk, zarządzanie zmianami w aplikacjach IT czy wnioskowanie o nowy sprzęt pracowniczy.
Wspieramy działy IT w następujących obszarach:
- Zarządzanie dostępem
- Kontrola i ewidencja sprzętu
- Obsługa zgłoszeń serwisowych
- Zarządzanie zmianą
- Zarządzanie projektami IT
- Cyberbezpieczeństwo
- Zarządzanie kopiami zapasowymi
- Archiwizacja danych
Praca w środowisku technologicznym wymaga szczególnego zaangażowania w zarządzanie złożonymi systemami, szybkie reagowanie na problemy oraz nieustanne optymalizowanie wydajności infrastruktury. W związku z tym, kluczowe jest posiadanie narzędzi, które pozwalają na automatyzację rutynowych zadań, efektywne zarządzanie zasobami oraz zapewnienie najwyższego poziomu bezpieczeństwa. Plus Workflow dostarcza rozwiązania, wspierające działy IT w codziennych operacjach, umożliwiając im skoncentrowanie się na innowacjach i strategicznych projektach. Dzięki naszej platformie możesz zyskać pełną kontrolę nad infrastrukturą technologiczną swojej organizacji, poprawić jej wydajność oraz zwiększyć bezpieczeństwo i stabilność systemów.
Przykład wdrożenia: Usprawniamy pracę w działach IT Leroy Merlin
Chcąc wesprzeć pracę działu IT w Leroy Merlin, zautomatyzowaliśmy usługę help-desk, która odzwierciedlona została w systemie Plus Workflow. Choć obejmuje ona szereg procesów i procedur związanych ze wsparciem oraz rozwiązywaniem problemów użytkowników, wszystkie jej etapy przeniesione zostały do ich cyfrowej wersji. Dzięki temu mogliśmy usprawnić obsługę zgłoszeń, znacznie przyspieszając czas reakcji i koniecznych napraw. Zwiększona również została dokładność ich rejestracji i monitorowania, co umożliwiło lepszą organizację pracy, a także efektywniejsze zarządzanie priorytetami zgłoszeń oraz łatwiejsze śledzenie i analizowanie występujących niedogodności.
Najczęściej wybierane przez klientów aplikacje:
- Wnioskowanie o nadanie uprawnień dla użytkowników systemów informatycznych
- Zakładanie kont
- Ewidencja sprzętu IT
- Wydanie i obsługa awarii sprzętu IT
- Proces Help-Desk
- Zarządzanie zmianą w aplikacjach IT
- Wnioskowanie o nowy sprzęt IT
- Moduł Plus Restore
- Moduł Plus CSV Data Source
- Moduły integrujące z systemami ERP i CRM