Integracja z systemami zewnętrznymi
System Plus Workflow jest rozwiązaniem umożliwiającym kompletację, analizę i wykorzystywanie danych, które są kluczowym elementem skutecznej strategii biznesowej. Pozwala on na integrację z systemami klasy ERP, CRM, finansowo-księgowymi oraz platformami zewnętrznymi, takimi jak KSeF, NBP, GUS, VIES, KRS, itp.
Sposoby integracji w systemie Plus Workflow
System Plus Workflow jest wyposażony w szereg rozwiązań pozwalających na komunikację z systemami zewnętrznymi, która może być realizowana na podstawie plików wymiany danych, takich jak: CSV, TXT, XML, XLS, itp., REST API i SOAP API oraz tabel baz danych, przy wykorzystaniu protokołów JDBC/ODBC. Pliki mogą pochodzić z różnych miejsc, m.in. tabeli w bazach danych, zapytań do baz danych, plików na dysku czy web serwisów. Są to nie tylko informacje o klientach, pracownikach, produktach czy zamówieniach, ale także dane zewnętrzne (np. te pobierane z Głównego Urzędu Statystycznego) niezbędne do przeprowadzenia różnych procesów biznesowych.
Najczęściej system Plus Workflow integruje się z następującymi rozwiązaniami:
- Poczta elektroniczna;
- Google Docs;
- Active Directory (AD/LDAP) / Azure AD, SAML;
- MS Office (Word 2016/2019);
- SAP;
- SAGE Symfonia;
- IFS;
- Infor M3;
- Oracle EBS/Fusion;
- CDN Optima;
- CDN XL;
- DEF 2000/3000;
- Teta;
- MS Dynamics (AX, D365);
- Navision;
- KSeF;
- NBP.
Integracja źródeł danych z modułami Plus Workflow
Integracja Plus Workflow z innymi systemami jest łatwa w konfiguracji, dzięki gotowym komponentom integracyjnym.
Dzięki możliwościom importu, eksportu oraz wyświetlania źródeł danych w intuicyjny sposób, użytkownicy mogą skutecznie operować na informacjach niezbędnych do prowadzenia procesów biznesowych. Powiązane moduły dodatkowo rozszerzają funkcjonalności systemu, ułatwiając pracę z różnymi typami danych. W rezultacie integracja Plus Workflow z bazami danych stanowi kluczowy element efektywnego zarządzania danymi w firmach.