Samodzielne zarządzanie procesami i elektroniczny obieg dokumentów

Plus Workflow to rozwiązanie Low-Code, wyposażone w różnorodne moduły i wtyczki, które optymalizują pracę z systemem i obniżają koszty wdrożonych procesów. Co ważne, Plus Workflow posiada zintegrowane graficzne studio modelowania procesów i uruchamiania obiegów dokumentów Plus Workflow Editor, dzięki któremu możliwe jest samodzielne tworzenie i edytowanie procesów biznesowych.

Co daje rozwiązanie Low-Code?

  • Możliwość samodzielnego uruchamiania nowych obiegów dokumentów i aplikacji biznesowych;
  • Praca z prostym w użyciu, graficznym studio tworzenia i edytowania procesów;
  • Możliwość wizualizacji formularza i symulacji pracy procesu;
  • Oszczędność czasu i pieniędzy;
  • Możliwość integracji z bazami danych oraz systemami zewnętrznymi.
Cechy systemu
Elastyczność

Zarządzanie procesami i elektroniczny obieg dokumentów z systemem Plus Workflow to nic trudnego! Dzięki elastyczności i skalowalności system pozwala na optymalizację szerokiego zakresu procesów biznesowych firmy. Użytkownicy mogą skorzystać z gotowych rozwiązań pudełkowych jak rejestracja faktur, korespondencji czy opiniowanie umów, lub tych dostosowanych do indywidualnych potrzeb, np. zamówienia dokumentacji surowca, proces zleceń budowlanych czy proces nadzoru nad urządzeniami kontrolno–pomiarowymi.

Plus Workflow Editor

To graficzne studio modelowania procesów biznesowych klasy Low-Code idealne dla przedsiębiorstw, które chcą samodzielnie uruchamiać nowe obiegi dokumentów i aplikacje dostosowane do unikalnych procedur firmy. Użytkownicy formują nowe procesy biznesowe i formularze zadań dzięki mechanizmowi Drag&Drop, przeciągając ikony/przyciski/tabele na wyznaczone miejsca formularza. Co istotne, to wszystko przy wykorzystaniu jednego z najbardziej popularnych standardów modelowania Business Process Model and Notation (BPMN).

Wiele modułów

System Plus Workflow jest wyposażony w komponenty usprawniające pracę z systemem i minimalizujące koszty realizowanych procesów. Moduły wspierają zarówno zadania wykonywane przez pracowników m.in. zgłaszanie nieobecności i delegacji (Plus Calendar), dodawanie i podgląd dokumentów (Plus DocAttach, Plus DocPreview) czy weryfikację statusu podatnika VAT (Plus NIP Checker), jak również te realizowane przez administratorów systemu – zmiany danych w formularzu (Plus ChangeData) czy przepisywanie realizacji zadań do innych użytkowników (Plus DeadlineForward).

Integracja

Integracja systemów tak, by te płynnie przesyłały między sobą niezbędne dane, jest niezwykle ważna dla każdego przedsiębiorstwa. Z tego też względu Suncode dba o to, by system Plus Workflow można było zintegrować z dowolnym zewnętrznym systemem informatycznym np. SAP, Movex, Symfonia, QAD, IFS, Optima i wiele innych.
Dokumenty i dane z systemu Plus Workflow są przekazywane do systemów zewnętrznych przez dedykowane web serwisy, pliki płaskie oraz komunikację z tabelami baz danych.

Poznaj platformę Plus Workflow 4

Zalety
Łatwe projektowanie procesów z wykorzystaniem rozwiązania Low-Code
Zarządzanie procesami w czasie rzeczywistym
Nieograniczone możliwości konfiguracji systemu
Bezpieczeństwo dokumentów biznesowych i danych
Elektroniczny obieg dokumentów dla każdego typu biznesu
Sprawny dostęp z dowolnej przeglądarki internetowej i urządzeń mobilnych

Umów się na konsultację

Zastanawiasz się, czy to rozwiązanie odpowiednie dla Twojego przedsiębiorstwa i chcesz dowiedzieć się więcej o możliwościach systemu Plus Workflow?

Już dziś skontaktuj się z naszym specjalistą, który dokładnie wysłucha Twoich potrzeb i zaproponuje najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.

Nie zwlekaj – cyfryzacja przedsiębiorstwa jest na wyciągnięcie ręki!

 

 

Umawiam się

Nasi zadowoleni klienci