Targi Gamescom 2019 trwają już czwarty dzień. Wszystko rozpoczęło się w poniedziałek, w godzinach wieczornych, gdy odbył się  Opening Night Live. Wydarzenie poprzedza oficjalne rozpoczęcie targów. Cały event kończy się już jutro, więc przedstawiamy krótkie podsumowanie naszej przygody, a skoro Gamescom to przeniesiemy się w świat fantasy i gier. Nie zapominając o Plus Workflow, systemie który wspiera producentów gier w codziennej pracy przez automatyzację procesów w przedsiębiorstwie.

Na jubileuszowej, dziesiątej edycji targów Gamescom byliśmy pierwszy raz. W naszym portfolio mamy wiele znanych firm z różnych branż (nie wierzysz, sprawdź nasze referencje). Zdobyliśmy doświadczenie w optymalizacji procesów biznesowych również u największego producenta gier w Polsce, CD Projekt Red. Specyfika branży nam nie straszna, a z doświadczenia wiemy, że również producenci gier poszukują rozwiązań do automatyzacji swoich procesów, które między innymi nadzorują sam projekt i pomysł na grę. Współpraca z wydawcą Witchera rozpoczęła się kilka lat temu, a dzięki profesjonalizmowi, doświadczonym pracownikom, którzy ciągle udoskonalają nasz system Plus Workflow, CD Projekt wybrał właśnie nasz produkt. Plus Workflow jest programem stworzonym od podstaw przez Suncode, co daje możliwość dowolnej jego modyfikacji. Zawsze jesteśmy otwarci na sugestie klienta i jego potrzeby względem jego specyfiki działalności.

gamescom

Premiery na Gamescom

A co ciekawego wydarzyło się dotychczas na targach? Staramy skupiać się zawsze na polskich akcentach, tak będzie i tym razem.  Wspominaliśmy już CD Projekt, więc na pierwszym planie znalazł się Cyberpunk 2077, do którego stały długie kolejki odwiedzających. Prezentacja była bardzo spójna z targami E3, jednak przeżyć to na żywo nie ma porównania. Gra na pewno będzie strzałem w dziesiątkę i podbije serca fanów. Studio Bloober Team zaprezentowało fragmenty horroru Blar Witch. Jeśli ktoś ma nerwy ze stali i odnajduje się w takiej tematyce, to będzie gra dla niego. Premiera 3 sierpnia. Na koniec musimy wspomnieć o  tytule Chernobylite, który przykuł naszą uwagę, studia The Farm 51.  Firma wpisała się w dzisiejsze zainteresowanie tematyką o katastrofie w Czarnobylu, po miniserialu HBO. Już pierwsze zapowiedzi i fragmenty wywołały sporo komentarzy. My życzymy sukcesów z nowymi tytułami.

gamescom 2019

Tak pokrótce możemy podsumować nasz pobyt na targach Gamescom. Poza promowaniem Plus Workflow była to niewątpliwa okazja do poznania ciekawych osób i wypróbowania nowych, jeszcze nieopublikowanych gier w wolnym czasie. My spotykamy się już niebawem na kolejnym wydarzeniu, o czym będziemy informować na bieżąco. Jeśli zainteresował Cię nasz produkt zapraszamy do kontaktu.