Jakie są możliwości?

Elektroniczny obieg dokumentów

Elektroniczny obieg dokumentów to przede wszystkim efektywny przepływ informacji między pracownikami, metodyczne monitorowanie i aktualizacja dokumentów, oraz archiwizacja danych. Odpowiednio wdrożony elektroniczny obieg dokumentów umożliwia nieustanny dostęp do zapisanych informacji dla uprawnionych użytkowników z poziomu przeglądarki, wspierając tym samym pracę zdalną. Wdrożenie systemu Plus Workflow w zakresie elektronicznego obiegu dokumentów zwiększa bezpieczeństwo danych, redukuje koszty procesów oraz minimalizuje ryzyko błędów.

 

 

 

Zobacz więcej

Modelowanie procesów biznesowych z Low-Code

Modelowanie procesów biznesowych (business process modeling) to niezawodne wsparcie w zakresie efektywnego zarządzania procesami biznesowymi przedsiębiorstwa, dzięki możliwości ich definiowania i kategoryzowania. Wizualizacja przebiegu procesu i bieżąca weryfikacja jego poprawności eliminują ryzyko pojawienia się błędu ludzkiego. Co równie istotne, modelowanie procesów biznesowych przy wykorzystaniu notacji BPM  optymalizuje i automatyzuje procesy oraz umożliwia uruchamianie nowych obiegów dokumentów w sposób zrozumiały dla wszystkich użytkowników.

 

Zobacz więcej

Krajowy System e-Faktur (KSeF)

Krajowy System e-Faktur to polski system teleinformatyczny, służący do wystawiania i przechowywania faktur ustrukturyzowanych w formacie XML. Nasz system Plus Workflow dla KSeF to możliwość optymalizacji pracy, dzięki dwukierunkowemu transferowi danych systemu z Krajowym Systemem e-Faktur. Plus Workflow dla KSeF może obsługiwać zarówno pobieranie faktur, jak również ich generowanie i przekazywanie do KSeF. Wprowadzenie tego rozwiązania skutkuje mechanizacją procesów finansowych, a co za tym idzie, ograniczeniem wydatków oraz zwiększeniem produktywności.

 

 

Zobacz więcej

Robotyzacja procesów biznesowych

Robotyzacja procesów biznesowych umożliwia odtworzenie przez roboty działań użytkownika przy wykorzystaniu bezinwazyjnych technik, jak operowanie na stronach HTML, „screen scraping” czy skrypty. Komponenty RPA (Robotic Process Automation) od Plus Workflow pozwalają na konfigurację i uruchomienie dedykowanych robotów realizujących powtarzalne czynności według określonego algorytmu. Robotyzacja procesów biznesowych eliminuje konieczność wykonywania monotonnych zadań przez pracowników, pozwalając im skupić się na tym, co naprawdę wymagające i istotne.

 

 

 

Zobacz więcej

Podpis elektroniczny

Podpis elektroniczny to praktyczne i godne zaufania rozwiązanie, które nie tylko pozwala na podpisywanie umów, ale również zdalne realizowanie wielu formalności. Z tego też względu Suncode współpracuje z uznanymi firmami dostarczającymi zwykły oraz kwalifikowany podpis elektroniczny – Autenti, DocuSign, eSign.tech czy Szafir. Podpis elektroniczny w systemie Plus Workflow to nie tylko oszczędność czasu, ale przede wszystkim bezpieczeństwo danych. Co równie istotne, podpis elektroniczny to możliwość sprawnego podpisywania dokumentów z dowolnej lokalizacji i urządzenia.

 

Zobacz więcej

Rozwiązanie chmurowe

Rozwiązanie chmurowe nie tylko eliminuje koszty związane z inwestycją w serwery, ale również pozwala elastycznie reagować na zmieniające się potrzeby. Rozwiązanie chmurowe zapewnia dostęp do systemu Plus Workflow wszystkim firmom, niezależnie od posiadanych zasobów. Dzięki temu Klienci nie muszą instalować dodatkowych programów na firmowych komputerach. System jest zainstalowany na serwerach Suncode i, co równie istotne, jest w pełni skalowalny pod względem liczby użytkowników czy obsługiwanych dokumentów.

 

 

 

Zobacz więcej

Integracja z systemami zewnętrznymi

Plus Workflow można zintegrować z dowolnym zewnętrznym systemem informatycznym za pomocą interfejsu API, wykorzystującym m.in. technologie JDBC, REST API, SOAP API, CSV, TXT, RFC i tym podobne. System Plus Workflow został zintegrowany z wieloma systemami zewnętrznymi, m.in.: SAP, QAD, Infor M3, MS Dynamics, CDN XL, ORACLE FINANCIAL, IFS, OPTIMA, QUGAR, J.D. Edwards, TETA, DEF 2000/3000, Symfonia, Lotus Notes, MS Share Point, MS Office, CODA, Unisoft i wiele innych.

 

 

 

Zobacz więcej

Aplikacje mobilne

Aplikacje mobilne to aktualnie integralny element systemów elektronicznego obiegu dokumentów. Aplikacja mobilna Plus Mobile Scan pozwala na dołączanie skanów dokumentów do systemu Plus Workflow bezpośrednio z telefonu czy tabletu. Z kolei aplikacja mobilna Plus Workflow Mobile posiada pełen zakres funkcjonalności, takich jak modyfikacja formularzy, dodawanie komentarzy i załączników czy akceptowanie zdań. Dzięki nim użytkownicy nie są uzależnieni od lokalizacji, gdyż swoje codzienne obowiązki mogą wykonywać z dowolnego urządzenia mobilnego z dostępem do Internetu.

 

Zobacz więcej
Konsultacje

Umów się na konsultację

Zastanawiasz się, czy to rozwiązanie odpowiednie dla Twojego przedsiębiorstwa i chcesz dowiedzieć się więcej o możliwościach systemu Plus Workflow?

Już dziś skontaktuj się z naszym specjalistą, który dokładnie wysłucha Twoich potrzeb i zaproponuje najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.

Nie zwlekaj – cyfryzacja przedsiębiorstwa jest na wyciągnięcie ręki!

Umawiam się