Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom społecznym oraz biznesowym, firma SUNCODE stworzyła unikalną ofertę rozwiązania umożliwiającą zdalną pracę w zakresie elektronicznego obiegu faktur.   Dzięki systemowi OneClick, będziecie mogli rozpocząć bezpieczną pracę z domu, od ręki.

Przez okres trzech miesięcy korzystanie z platformy elektronicznego obiegu faktur jest bezpłatne, a usługę skonfiguruje zdalnie z Państwem Nasz konsultant w ciągu zaledwie kilku godzin, w trybie „next business day”. System dostępny jest w chmurze.

Z elektronicznego obiegu faktur OneClick możesz korzystać bez szkoleń – szybko, łatwo i intuicyjnie. Dostarczymy krótką instrukcję obsługi, która w zupełności wystarczy do pełnego korzystania z platformy. Źródłem wejścia faktury jest skrzynka e-mail, którą również udostępniamy bezpłatnie, ale pamiętaj, aby w jednej wiadomości e-mail znajdowała się tylko jedna faktura. OneClick automatycznie uruchomi jej elektroniczny obieg wewnątrz Twojej firmy. Opcjonalnie możesz zakupić usługę OCR.

Specjalna oferta do pracy zdalnej

Elektroniczny obieg faktur OneClick standardowo oferujemy w formie abonamentowej. Zdecydowaliśmy, że z uwagi na obecnie panującą sytuację w kraju bardzo ważne jest, aby pomóc innym przedsiębiorstwom w pracy zdalnej i przez okres 3 miesięcy korzystanie z Naszej usługi jest całkowicie bezpłatne, a później jeśli zechcesz, możesz z niej zrezygnować bez żadnych konsekwencji. Jedynym jednorazowym kosztem jest usługa konfiguracji i uruchomienia – jest to koszt pracy Naszego konsultanta, który poświęci swój czas, abyś „od ręki” mógł korzystać z elektronicznego obiegu faktur – zdalnie!

Jeżeli spodoba się Tobie Nasza usługa po okresie trzech miesięcy, możesz z niej korzystać na podstawie cennika lub dostosować obieg faktur do swojej specyfiki czy zintegrować go z systemem finansowo – księgowym.

Przez pierwsze trzy miesiące otrzymujesz bezpłatny dostęp dla 100 użytkowników nazwanych, a później możesz wybrać pakiet najkorzystniejszy dla siebie (10, 20, 50 , 100 użytkowników). Usługa nie posiada limitu ilości faktur czy dokumentów.

Bezpieczeństwo Twoich faktur

OneClick to rozwiązanie dostarczane przez SUNCODE – wiodącego dostawcę i producenta rozwiązań do digitalizacji procesów i dokumentów, z których korzysta ponad 250 firm w kraju i za granicą. Posiadamy liczne grono zadowolonych Klientów, poparte referencjami, które zgromadziliśmy przez trzynaście lat wspólnej pracy.

Spełniamy wszelkie normy i dobre praktyki związane z bezpieczeństwem IT. Dostęp do usługi jest szyfrowany, chroniony hasłem i uprawnieniami, a także spełnia wymagania RODO. Co bardzo ważne – system OneClick jest dedykowany tylko dla Ciebie i nikt inny z niego nie będzie korzystał. Korzystamy z wiodącej serwerowni zlokalizowanej na terenie europejskiego obszaru gospodarczego spełniającej rygorystyczne wymogi bezpieczeństwa danych i informacji.

Jeśli jesteś zainteresowany zamówieniem usługi skontaktuj się z Nami telefoniczne bądź mailowo: +48 661 071 068, +48 667 101 722,+48 (61) 8200-449, sprzedaz@oneclick-workflow.pl. Natychmiast odpowiemy na Twoje zgłoszenie.