Wszyscy pracownicy Suncode wzięli udział w szkoleniu poświęconemu profesjonalnej obsłudze klienta, która jest wpisana w misję naszej firmy.

W dniu 19 września w Będlewie, firma „Binsztok i Partnerzy” przeprowadziła szkolenie dla naszych pracowników z zakresu profesjonalnej obsługi klienta. Prowadzący szkolenie, pan Aleksander Binsztok jest osobą z bogatym doświadczeniem, jest autorem wielu (ponad 70) publikacji naukowych z zakresu zarządzania, marketingu, mediacji, negocjacji oraz psychologicznych technik wywierania wpływu społecznego.

Podczas szkolenia położony został nacisk na komunikację z klientami zewnętrznymi, a także wewnętrzną w firmie. Prowadzący szkolenie dzielił się z Nami wskazówkami jak zrobić dobre wrażenie, jak kształtować pozytywny wizerunek firmy w oczach klientów. Pracownicy Suncode dowiedzieli się również w jaki sposób rozmawiać z klientem, jak ważna jest mowa ciała, ton głosu i wypowiadane treści. Szkolenie opierało się na realnych przykładach, których prowadzący, z racji swojego bogatego doświadczenia, posiadał bardzo dużo.

Celem szkolenia był odświeżenie posiadanej wiedzy oraz uzupełnienie ewentualnych braków. Szkolenie zakończyło się krótkim podsumowaniem wygłoszonym przez każdego uczestnika.

Zachęcamy do odwiedzenia naszego profilu na facebooku, na którym znajdą Państwo galerię zdjęć ze szkolenia.