Grupa Krotoski znajduje się w czołówce dealerów samochodów w Polsce. Firma nieustannie się rozwija i zdobywa zaufanie Klientów w całym kraju. Nic dziwnego, jako że Grupa Krotoski zatrudnia pracowników z ogromną wiedzą, pasją i zaangażowaniem. To oni są paliwem, które napędza przedsiębiorstwo do działania.

Z tego też względu Grupa Krotoski przykłada ogromną wagę nie tylko do jakości oferowanych usług i zadowolenia Klientów, ale również do komfortu pracy. Jak wiadomo, zadowolony pracownik to wydajny pracownik.

Zakres przedsięwzięcia – akceptacja faktur

Rosnące grono Klientów to oznaka zaufania, która ogromnie cieszy Grupę Krotoski. Wiąże się to jednak z dużą ilością pracy — od kompleksowej obsługi klientów i opieki serwisowej pojazdów, aż po rejestrację i akceptację faktur, czy sporządzanie umów. Zadania te są satysfakcjonujące, ale również absorbujące i niejednokrotnie czasochłonne. Z tego też względu, postanowiono poszukać rozwiązania, które usprawniłoby najbardziej problematyczne procesy biznesowe przedsiębiorstwa. Idealnym rozwiązaniem okazał się system Plus Workflow firmy Suncode, w którym odzwierciedlony został proces akceptacji faktur kosztowych.

Wszystkie zadania w procesie akceptacji faktur kosztowych przesyłane są automatycznie przez system Plus Workflow, zgodnie z ustaloną podczas analizy przedwdrożeniowej hierarchią. Ponadto zadania oczekujące na wykonanie są widoczne dla użytkowników po zalogowaniu do systemu na ich spersonalizowanym, zgodnie z nadanymi uprawnieniami, pulpicie użytkownika.

Rozwiązanie to pozwala na błyskawiczną realizacje procesu, jak również terminowy obieg dokumentów, jako że akceptacja faktur kosztowych przedsiębiorstwa odbywa się w sposób zautomatyzowany.

Dzięki zastosowanemu rozwiązaniu, Grupa Krotoski osiągnęła wiele korzyści. Nie tylko zoptymalizowała i zautomatyzowała proces obsługi faktur kosztowych, ale również wyeliminowała możliwość uszkodzenia bądź zagubienia dokumentów, czy pojawienia się tzw. błędu ludzkiego.

Przeczytaj Case Study i poznaj więcej szczegółów!