Od 9 lat Komisja Europejska nadzoruje postępy cyfrowe państw członkowskich oraz publikuje coroczny raport na temat wskaźnika gospodarki cyfrowej i społeczeństwa cyfrowego (DESI).

Mimo, że z raportu jasno wynika, że polskie firmy coraz częściej korzystają z dobrodziejstw technologii cyfrowych, to nadal poziom ich wykorzystania nie jest w pełni satysfakcjonujący. Tylko 19% korzysta z rozwiązań chmurowych, a 32% z elektronicznej wymiany informacji. Z tego też względu Polska uplasowała się na 24. miejscu wśród 27 krajów członkowskich UE.

Ponadto tylko 40% małych i średnich przedsiębiorstw uzyskało minimum podstawowy poziom wskaźnika technologii cyfrowych. Jest to wynik poniżej średniej Unii Europejskiej, która aktualnie wynosi 55%.

Wydaje się więc, że przed Polskimi przedsiębiorcami jeszcze długa droga, zwłaszcza, jeśli chcą osiągnąć cel Cyfrowej Dekady 2030 r., który zakłada dysponowanie przynajmniej „podstawowym poziomem” zastosowania technologii cyfrowych dla minimum 90% małych i średnich przedsiębiorstw.

Cyfryzacja małych i średnich przedsiębiorstw z Suncode

Na szczęście przedsiębiorcy stojący na czele małych i średnich przedsiębiorstw dostrzegają korzyści płynące z cyfryzacji. Według raportu EFL „Cyfrowa Rewolucja: Na rynku leasingu pod lupą” przeprowadzonego w 2021 roku, wśród najczęściej identyfikowanych korzyści pojawiały się przede wszystkim dążenie do  udynamicznienia rozwoju przedsiębiorstwa (46%), możliwość rozbudowy oferty (46%), czy zwiększenie operatywności (44%).

Elektroniczny obieg dokumentów w firmie z systemem Plus Workflow OneClick to wsparcie w realizacji tych oczekiwań!

Jest to system, który pomaga małym firmom w zakresie elektronicznego obiegu dokumentów. Specjalnie opracowane i przygotowane procesy, są gotowe do natychmiastowego wdrożenia w każdym przedsiębiorstwie. Warto zaznaczyć, że mogą one zostać odpowiednio zmodyfikowane, tak by spełniać indywidualne potrzeby każdego z Klientów.

Dlaczego warto wdrożyć system obiegu dokumentów Plus Workflow OneClick?

Dzięki niemu procesy obsługi rozliczenia delegacji, akceptacji faktur kosztowych, opiniowania i archiwizacji umów, czy rejestracji korespondencji przychodzącej i wychodzącej już nigdy nie wymkną się spod kontroli!

Co więcej, wszystkie dokumenty zostaną zarchiwizowane w bezpiecznym repozytorium, do którego dostęp posiadać będą tylko uprawnieni użytkownicy.

Dzięki Plus Workflow OneClick nie tylko zyskasz pełną kontrolę nad dokumentami i przebiegiem procesów biznesowych w swojej firmie, ale również obniżysz koszty, zredukujesz czas potrzebny na realizację zadań i zabezpieczysz wszystkie niezbędne informacje!

Dzięki możliwości wykupienia usługi OneClick SaaS nie trzeba martwić się o dodatkowe koszty związane z kupnem odpowiedniego sprzętu i oprogramowania, ponieważ usługa jest świadczona w chmurze.

Chcesz dowiedzieć się więcej i wdrożyć elektroniczny obieg dokumentów? Napisz do nas na sprzedaz@suncode.pl i umów się na darmową prezentację!

Aby być zawsze na bieżąco, dołącz do naszego Newsletteru oraz zaobserwuj nasz profil na LinkedIn!