Zapraszamy wszystkich serdecznie na webinarium, które odbędzie się w najbliższy piątek o godzinie 10:00.

Nowoczesne zarządzanie przedsiębiorstwem wymaga wsparcia ze strony systemów informatycznych. Z tego względu szczególnego znaczenia nabierają systemy informatyczne klasy Workflow, wspomagające zarządzanie procesami biznesowymi poprzez ich optymalizację i automatyzację.

Zarządzanie obiegiem dokumentów za pomocą naszej elektronicznej platformy klasy Workflow generuje wiele korzyści – zmniejsza pracochłonność procesów, zwiększa ich efektywność, oraz obniża koszty operacyjne przedsiębiorstwa, a jednocześnie jest intuicyjne i bezproblemowe.

Przedstawimy Państwu 5 nowych modułów dostępnych w ramach systemu Plus Workflow, dzięki którym takie zadania jak m.in. edycja dokumentów i danych w zadaniach, czy dodawanie i podgląd dokumentów będą jeszcze sprawniejsze! Nasz specjalista zaprezentuje działanie następujących modułów i wtyczek:

  • Plus Restore (ponowne uruchomienie zakończonych wcześniej zadań);
  • Plus Task Manager (zmiana użytkownika, do którego zostało przypisane zadanie);
  • Plus DOC (dodawanie nowej wersji dokumentu do zadania w Plus Workflow z poziomu Microsoft Word);
  • Plus Drag & Drop (dołączanie dokumentów do procesów metodą „przeciągnij i upuść”);
  • Plus Display (uruchomienie podglądu dokumentu w odrębnym oknie).

Chcesz być zawsze na bieżąco? Zapisz się do naszego Newslettera i zaobserwuj nas na LinkedIn.