Proces zapotrzebowań i weryfikacja z budżetem z Plus Workflow w Cargotec Poland
Cargotec jest Fińskim producentem maszyn, dźwigów i podnośników, wykorzystywanych do transportu ładunków. Spółki wchodzące w skład korporacji Cargotec to: Hiab, Kalmar i MacGregor, uznawane za liderów rynku światowego w dziedzinie przeładunku i załadunku towarów. Przedsiębiorstwo oferuje swe usługi w ponad 160 krajach, w tym m.in. Szwecji, Hiszpanii, Indiach, Holandii, Chinach, Stanach Zjednoczonych czy Malezji.
Przedsiębiorstwo Cargotec nieustannie rozszerza swoją ofertę o inteligentne rozwiązania, tak by, jak najskuteczniej pomagać Klientom osiągać ich cele i rozwijać prowadzoną działalność biznesową. Wyroby najwyższej jakości i pierwszorzędnie przeszkoleni, ambitni pracownicy to klucz do sukcesu. Niekiedy, zdarza się jednak, że nawet tak świetnie prosperujące i rozwijające się przedsiębiorstwo jak Cargotec, potrzebuje drobnej pomocy, by jeszcze skuteczniej wywiązywać się ze swoich obowiązków.
W związku z tym podjęto kroki mające na celu znalezienie rozwiązania, które pomogłoby im rozwinąć skrzydła — zoptymalizuje i zautomatyzuje procesy biznesowe, zminimalizuje ich koszty, pomoże w sukcesywnym wykonywaniu codziennych obowiązków w dużo krótszym czasie.
Postanowiono skorzystać z oferty firmy Suncode z Poznania i ich flagowego rozwiązania – systemu Plus Workflow. Konsultanci dokonali wnikliwej analizy przed-wdrożeniowej i zlokalizowali najbardziej problematyczne obszary działalności. Wspólnie postanowiono, że w systemie Plus Workflow zostaną odzwierciedlone m.in. następujące procesy biznesowe:
- Proces rejestracji i akceptacji faktur;
- Proces składania zapotrzebowań wraz z weryfikacją budżetu;
- Proces rozliczania wydatków pracowników;
- Proces rozliczania delegacji;
- Procesy produkcyjne (złomowanie materiału niezgodnego, przeróbki detali oraz maszyn, reklamacje, błędy na maszynach, formularze A3, raporty z audytów ISO oraz BHP);
- Proces zmian inżynieryjnych w obszarze produkcyjno-logistycznym.
Ponadto w systemie dostępny jest moduł DMS, który umożliwia elektroniczną archiwizację dokumentów.
System Plus Workflow został również wzbogacony m.in. o Plus Restore – moduł pozwalający na ponowne uruchomienie wcześniej zamkniętego zadania, Plus DocPreview – moduł umożliwiający podgląd dokumentów z poziomu widoków, czy Plus Drag & Drop – moduł umożliwiający dodawanie dokumentów do formularza poprzez ich „przeciągnięcie” i „upuszczenie” w odpowiednim miejscu.
Przeczytaj Case Study i poznaj szczegóły wdrożenia systemu Plus Workflow do elektronicznego obiegu dokumentów i procesów biznesowych w Cargotec Poland!