Zarządzanie fakturami
Wdrożenie procesu przyjmowania zgłoszeń zapotrzebowania i związanego z nim procesu akceptacji faktur pozwala kontrolować koszty i ich zgodność z zaplanowanymi budżetami. Zmniejsza nakład pracy związany z akceptowaniem faktur, gdy jest zgodny z zamówieniem, eliminując błędy związane z opisem faktury. Wszystkie te elementy przyczyniają się do redukcji kosztów. W obszarze zarządzania zakupami system Plus Workflow służy do optymalizacji i automatyzacji procesu obejmującego wszystkie działania, od złożenia wniosku o zakup, po wysłanie faktury.
Zarządzanie zasobami ludzkimi
W zakresie rekrutacji i zatrudniania pracowników dzięki Plus Workflow możemy realizować pełen proces obejmujący wnioskowania o utworzenie nowego stanowiska, gromadzenie aplikacji kandydatów, prowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej, przygotowanie umowy z pracownikiem oraz kompletację karty obiegowej. Ponadto funkcjonalność e-Teczka pozwala na gromadzenie pełnej dokumentacji pracownika. Wykorzystanie systemu Plus Workflow w działach HR wpływa znacząco na ograniczenie kosztów, a co najważniejsze – wzrost identyfikacji pracowników z organizacją oraz ich zaangażowania w realizowane działania.
-
Składanie i akceptacja wniosków urlopowych
-
Rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych
-
Zatrudnianie i ocena okresowa pracowników
-
Dokumenty pracownicze w formie e-Teczki
-
Proces wnioskowania o zaliczki pracownicze
-
Proces akceptacji premii pracowników
-
Proces tworzenia okresu premiowego
-
Proces nieobecności pracowników
Administracja i umowy
W tym obszarze system Plus Workflow wspiera ewidencję i dystrybucję korespondencji przychodzącej oraz ewidencję wszystkich dokumentów wychodzących z organizacji. Jest on również narzędziem pozwalającym na przygotowanie oraz archiwizowanie wszelkich dokumentów, w tym kontraktów. Pozwala na opiniowanie umów zanim zostanie przygotowana ich finalna wersja.
- Proces tworzenia, opiniowania i archiwizacji umów
- Proces ewidencji środków trwałych i niskocennych
- Rezerwacja sal konferencyjnych
Wsparcie procesów kancelaryjnych
W tym obszarze system Plus Workflow wspomaga nie tylko archiwizacje umów i dołączonych do nich załączników, ale również bardziej skomplikowane i czasochłonne czynności.
- Dystrybucja korespondencji przychodzącej
- Ewidencja korespondencji wychodzącej
- Rejestracja i archiwizacja dokumentów