Platformę Plus Workflow wdrażamy w różnorodnych branżach. Nasi klienci to specjaliści z wielu sektorów biznesowych. Na co dzień dzięki naszym rozwiązaniom nie tylko automatyzują procesy w swojej pracy, lecz również usprawniają dotychczasowe działania. Ponad 10 000 przedsiębiorstw wykorzystuje Plus Workflow w codziennej pracy do samodzielnego tworzenia procesów biznesowych, obiegu dokumentów oraz korzysta z gotowych modułów, które dostarczamy. W case studies przedstawiamy konkretne rozwiązania, liczby i korzyści, jakie uzyskali nasi klienci wdrażając Plus Workflow.
Wdrożenia u klientów
Poznaj nasze case studies
Case study: Decathlon
Zobacz, jak zredukowaliśmy liczbę błędów w firmowej dokumentacji o 90% i przekonaj się, czy można stworzyć kompletną teczkę pracownika w zaledwie 10 minut?
Case study: Leroy Merlin
Skrócenie czasu realizacji procesów pracowniczych i rejestracji umów o 60%? Tak, to możliwe! Kliknij i poznaj korzyści, jakie zyskało przedsiębiorstwo Leroy Merlin dzięki naszej współpracy.
Case study: GLS
Priorytetem dla Twojej firmy jest bezpieczeństwo? Zobacz, jak Plus Workflow zabezpiecza informacje w GLS, realizując grupową strategię bezpieczeństwa informacji – Security by design, zero trust.
Case study: EMPIK
Dowiedz się, jak bezpiecznie przechować nawet 4 miliony dokumentów w jednym miejscu oraz jak łatwo i wygodnie można kontrolować wszystkie środki trwałe w Spółkach na terenie całego kraju.
Case study: Lindt
Automatyzacja i efektywne zarządzanie cennikami to jeden z procesów, które usprawniliśmy w firmie Lindt. Ponadto zoptymalizowaliśmy obieg faktur kosztowych co wpłynęło na wzrost wydajności oraz redukcję kosztów.